Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia
Predávajúci:
Viktória Pallová – Svetová Káva
Mieru 21

083 01 Sabinov

IČO:47 386 703

DIČ: 1079073688

Nie som platcom DPH.

 

Kontakt:
svetovakava@svetovakava.sk

+421 904 666 640

1.Kupujúci:
Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) produktov od predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu -  webshopu na www.svetovakava.sk.

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

V prípade, že po odoslaní objednávky ihneď nedostanete automaticky generovaný potvrdzujúci e-mail, došlo k chybe a objednávka nemusí byť zaevidovaná. V takom prípade nás prosím kontaktujte na adrese svetovakava@svetovakava.sk

2. Objednávanie
Nakupovať je možné cez náš internetový obchod nasledujúcim spôsobom: v sekcii E-shop si vyberte tovar, kliknete myšou na ikonu „Pridať do košíka“. Tovar sa vloží do nákupného košíka. Potom sa môžte rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť alebo pokračovať v nakupovaní. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky so sumarizáciou objednaného tovaru na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli.
Tovar si možno objednať aj e-mailom na adrese svetovakava@svetovakava.sk  alebo telefonicky počas pracovných dní od 8:00 do 17:00 na +421904 666 640 . V správe je potrebné uviesť názov tovaru, objednávané množstvo, kontaktné údaje a doručovaciu adresu.

3. Storno objednávky
Objednávku možno stornovať e-mailom na adrese svetovakava@svetovakava.sk alebo telefonicky na čísle +421904 666 640 do 12 hodín od objednania bez udania dôvodu.

4. Dodacie podmienky
Kávu na základe objednávky necháme upražiť a následne zasielame. Na sklade upraženú kávu nedržíme. Káva by mala byť zaslaná do 5 pracovných dní po objednávke. Vzhľadom na delikátnu vlastnosť kávy, tovar v extrémnych horúčavách neposielame. Mailom Vás o tom budeme dopredu informovať. V prípade, že objednaný tovar je vypredaný, predávajúci informuje kupujúceho a ponúkne mu alternatívne riešenie

5. Ceny a platby
Ceny sú uvedené v eurách. Uvedené ceny za tovar sú konečné, nepripočítava sa k nim DPH. Tovar sa posiela ako balík na dobierku na adresu uvedenú zákazníkom ako doručovaciu adresu. Uvedené poštovné sa vzťahuje na doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky. Pri objednávkach z iných krajín EU sa poštovné stanovuje individuálne v závislosti od krajiny a hmotnosti zásielky. Podrobnejšie informácie poskytneme na vyžiadanie na svetovakava@svetovakava.sk
V každej zásielke je priložená faktúra – daňový doklad.

6. VOC – veľkoobchodné podmienky sú k dispozícii na vyžiadanie na svetovakava@svetovakava.sk  alebo na tel +421904 666 640.

7. Záruka a reklamácie
Prípadné reklamácie sa riešia telefonicky na čísle +421904 666 640 alebo e-mailom na adrese svetovakava@svetovakava.sk.
Na tovar sa vzťahuje záruka podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z.
Kupujúci sa zaväzuje tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je potrebné ihneď, najneskôr však do 24 hodín nahlásiť telefonicky alebo e-mailom. Za chyby spôsobené prepravcom neručíme.

8. Postup pri reklamácii:
1) informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie a vašu adresu
4) priložte k zásielke kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode (faktúry).

Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky, aby sme sa s Vami dohodli na rýchlom vyriešení problému. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s vyreklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty).
Poštovné a balné predajca nevracia, rovnako ani poplatky na doručenie reklamovaného tovaru. Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predajcovi predajca nezodpovedá.
Predajca nenesie zodpovednosť za vady spôsobené nesprávnym skladovaním výrobku a na poškodenie zavinené doručovateľom. Upozornenie: viditeľne poškodený tovar nepreberajte!

Tieto obchodné podmienky vstupujú do platnosti 01.09. 2013.